Orhan Ölmez Şarkı Sözleri ve Klipleri

Orhan Ölmez Farkındayım Şarkı Sözü

Posted on: July 7, 2008

Farkindayim göz göre göre seni nasil üzdügümün
Hic deymezken kimlere güzel sözler deyip durmusum
Farkindayim elleri bile daha kibar kirdigimin
Hic deymezken bes para etmez kaygilarla doluymusum
Farkindayim

Yasiyorum sanarak inadina kendimi inkar etmis durmusum
Biliyorum sanarak inadina kendime yanlis hedefler bulmusum
Yasiyorum sanarak inadina kendimi inkar etmis durmusum
Biliyorum sanarak inadina kendime yanlis hedefler bulmusum

Olan olmus, giden gitmis, herzaman sonradan anlarmis insan
Solan solmus, biten bitmis, insan hep kendini sucsuz sayarmis

Burda olsan, bana baksan, sonrada sucumu yüzüme haykirsan
biraz kizsan, hatta darilsan, sonrada yüzüne bakip mutlu olsam

Leave a Reply

